wtorek, 28 stycznia 2014

smokey + silver

Cześć i czołem wam wszystkim :)
Dzisiaj taki szybki post zainspirowany karnawałem ale nie takim prawdziwym takim bardziej klubowym. Z takim makijażem możemy spokojnie wybrać się na większość piątkowych imprez w jakiś "klubowniach".
Do tego wszystkiego przygotowałam jeszcze zestaw ubioru jaki pasowałby do tego makijażu i w jakim spokojnie podbiłybyśmy nie jedną imprezę :)

A więc w przerwie od nauki powstał właśnie on : czarnawy smokey eye, od góry cieniowany różem, a na dolnej powiece srebro z metalicznym, jeansowym, niebieskim cieniem i srebrnym brokatem :)






























Samo wykonanie nie było trudne. Najpierw dużym pędzelkiem roztarłam na całej powiece różowy cień. Następnie nałożyłam czarną kredkę na ruchomą powiekę i roztarłam ją delikatnie z czarnym cieniem, po czym na całą powierzchnię czarnego cienia dałam troszkę metaliczno-jeansowy, niebieski cień z Sephory.


 Nie dość że kiedyś doprowadziłam go do takiego stanu to jeszcze strasznie się osypuje, także trzeba z nim uważać. Jako sam w sobie nie daje intensywnego koloru jednak nadaje świetny błysk.
 Później wszystko ładnie razem roztarłam tym samym dużym pędzelkiem co nakładałam różowy cień.
Na dolnej powiece na czarną kredkę nałożyłam bardzo dużą ilość cienia z Sephory ale tylko do połowy. Od wewnętrznego kącika nałożyłam srebrny glitter w pędzelku z Sephory i w sumie jeszcze jak to się mówi "róż, tusz i już". Koniec.

Jak zwykle moje oko bardzo szybciutko rozpuściło czarną kredkę ...





Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wam pokazać jak w całości wyglądał makijaż bo do żadnego nie byłam przekonana do końca więc wybrałam .... wszystkie :)



+ Jedno extra ;)






Pozdrawiam :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz