piątek, 7 lutego 2014

Metamorfoza II


Chciałam wam pokazać już dawną sesję, którą robiliśmy specjalnie dla serwisu www.kosmetologia.com.pl. Przygotowywaliśmy zdjęcia do artykuł pt "Lekcja fotografii. Uczymy się robić dobre zdjęcia twarzy", czyli w skrócie jak dobrze pokazać wykonany makijaż na zdjęciach :) W artykule (lik tutaj albo drugi możecie znaleźć pod zdjęciami) ukazane są zdjęcia "dobre" i złe" opisane w ciekawy sposób. Całe nasze spotkanie było bardzo wesołe i przemiło je wspominam, a o to efekty :)



Makijaż który wykonałam był makijażem wieczorowym. Użyłam ciemno niebieskich, niebieskich i turkusowych cieni, dodałam jeszcze delikatnie odrobinę zieleni i oko Ani przybrało wygląd coś a'la tzw "pawie oko". Lekko pomarańczowa szminka rozjaśniła cały makijaż. Na koniec dokleiłam na zewnętrznej części górnej powieki parę cyrkonii, sztuczne rzęsy i taa daa :)! Efekt gotowy :)





  


Zapraszam do obejrzenia i przeczytania całego artykułu tutaj, można jeszcze zajrzeć do internetowego wydaniu Magazynu dla profesjonalistów branży kosmetycznej i SPA tutaj też go znajdziecie, oraz do obejrzenia filmiki gdzie ukazuje się rąbek pracy wizażystki + przepiękne ujęcia z Anią na końcu :) tutaj


www.kosmetologia.com.pl




















Sesja odbyła się w siedzibie firmy AquaVelvo, która zajmuje się szeroko pojętą sferą reklamowo-graficzną.

www.aquavelvo.pl


Zdjęciami zajęła się wspaniała Izabella Czerwińska.
www.pasjafoto.com


Pozdrawiam
Paula :)

1 komentarz: