sobota, 18 stycznia 2014

Glitter Sephora - brokatowy tusz i liner w jednym


Nadrabiając parę zaległości dodam zdjęcia gdzie zastanawialiśmy się nas wyborem szminki w makijażu z brokatami z Sephory. Tak przy okazji to bardzo podoba mi się ten produkt. Posiada zarówno szczoteczkę do rzęs jak i malutki pędzelek do robienia "kresek". Żeby zrobić nim ładną kreseczkę trzeba by się było troszkę namęczyć, jednak dodając go na środek powieki jakiegokolwiek makijażu wieczorowego przepięknie rozświetla i dodaje uroku. Zakupiłam go przed sylwestrem i do tej pory nie wykonałam ani jednego makijażu bez niego. W "mojej" Sephorze były dostępne tylko dwa kolory - srebrny i złoty, ale przeglądając internet w poszukiwaniu informacji o tym gliterze okazało się, że dostępna baza kolorów jest dość spora, czy gdzieś w Polsce są takie, możliwe że tak, ale nie mam pojęcia gdzie :)





Właśnie tak to wygląda, właściwie opakowanie to jak każdy przeciętny błyszczyk czy tusz do rzęs. Ale zawartość "błyskotliwa" (hehe taka gra słowna). Jednak używając go trzeba zwracać uwagę na parę rzeczy przede wszystkim :

1. Kiedy nakładamy go już na gotowy makijaży tak troszeczkę aby dodać blasku musimy go delikatnie "rozklepać", aby nie powstała nam po prostu w tym miejscu kreska.
2. Produkt jest "mokry" tzn ma taką konsystencję jakby brokat był zawieszony w żelu do włosów więc musimy odczekać aż zaschnie. Jeśli zaczniemy mrugać oczami od razu  to porozciera się po całej powiece, czasami też ścierając cień przez co może nam zostać niepomalowany placek w jakimś miejscu.

Szczerze się przyznam że nie stosowałam go jako tusz do rzęs, nie miałam jeszcze okazji (poza tym wygląda to dość niepewnie), ale może wy macie jakieś doświadczenie w stosowaniu tego produktu?

Wrzucam obiecane efekty, musicie mi wybaczyć jakość zdjęć, ale są to moje początki i co tu dużo mówić po prostu dopiero się uczę :)




Delikatny róż czy pikantna czerwień ?



Zapraszam
facebook : Colorful Crayons   || https://www.facebook.com/ColorfulCrayonsMakeUp
instagram : Make by Paula Mustache  ||  http://instagram.com/makeup_by_paulamustache


Pozdrawiam 
Paula Wąsowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz